HNCoach

Önce ruha sonra bedene önem veren Sertifikalı Sağlık ve Beslenme Koçu. Bütünsel yaşam ve Fonksiyonel beslenme ile hayata farklı bir yaklaşım.


25 Ocak 2018 Perşembe

PALEO BANANA BREAD / Paleo Muzlu Ekmek


          Herkese tekrar merhaba 🍲


 Hava buz gibi bu yüzden bugünü eve ayırdım ve mutfakta çokça zaman geçirdim. Buna sebep tabii ki paleo muzlu ekmek değil hatta o neredeyse sadece 10 dk :)  Tarihi geçenleri atmak, gözden kaçanları göz önüne çıkarmak, derlemek toplamak derken baya bir vakit geçmiş. Fark ettim ki midem gurulduyor öğle yemeği gitmiş ! Kaçamak yaparak uzun zamandır yapmak istediğim bir tarif muzlu ekmek yapmaya karar verdim. Paleo olması içerisinde işlenmiş, rafine edilmiş basit şeker ve unun olmayışından. Vegan maalesef diyemiyorum çünkü yumurta içeriyor. Taş devri diyetinde olanlar, ağızda ekmek hissi arayanlara bu tarif. Ufakken annem kek yapardı, ben kabın dibini parmaklardım. O tadı bu ekmeğin hamurunda buldum ve oturup parmakla sıyırdım. İster ekmek diyin ister kek, işte benim Paleo Muzlu Ekmek tarifim ;




Pişme süresi 50 dk (fırına göre değişkenlik gösterebilir)
Servis adeti 8 dilim

Malzemeler

1 cup badem unu
2 orta boy muz
3 organik yumurta
1 yk. katı hindistancevizi yağı
1 çk kabartma tozu
1 çk vanilya özütü
1/2 çk tarçın
1/4 çk deniz tuzu
1/2 çk agave şurubu

Yapılışı

1.Fırını 375 f/ 190 c'ye ayarlayın ve baton kek kalıbına yağlı kağıt serin
2.Tüm malzemeleri mutfak robotuna yerleştirin ve pürüzsüz kıvama gelene kadar çalıştırın
3.Karışımı kalıba döküp fırınlayın ve üzeri altın rengi olana kadar pişirin

Paleo Banana Bread

Sevdiklerinizle paylaşın ! Afiyet olsun :) 

          

Hiç yorum yok: