HNCoach

Önce ruha sonra bedene önem veren Sertifikalı Sağlık ve Beslenme Koçu. Bütünsel yaşam ve Fonksiyonel beslenme ile hayata farklı bir yaklaşım.


26 Nisan 2016 Salı

FENOMEN BEBEKLE HAFTA SONU #BYMAYASPLANET


Herkese merhaba, havalar güzelleştikçe, güneşi gördükçe insanın içi kıpır kıpır oluyor. Evde oturmak kışın ne kadar cazipse bahar aylarında da dışarıdan eve girmeyi istememek bir o kadar cazip :) Bazen bana ne oldu diyorum çünkü anksiyetem yüzünden neredeyse yıllarca evden çıkamadığım zamanlar oldu. Şimdilerde sadece anı yaşamaya ve onu doldurmaya çalışıyorum sanırım.

Gelelim asıl konuya. 2013 yılında hayatımıza kuzenimin güzeller güzeli bebeği Maya girdi. Boncuk gözleri, ışıldayan saçlarına doğduğu andan itibaren şahit olmuş olmak ise benim için ayrı bir duygu. Güzel bebeğim Maya 3 yaşına basmak üzere ve o büyüdükçe bir çok zevkli aktiviteyi beraber yapıyor olmak çok daha keyifli.Maya instagramda fenomen bir bebek ve 1 yaşından beri modellik yapıyor.Hatta şimdilerde CİVİL çocuk giyik reklamında görüyoruz onu.İnstagramda @bymayasplanet adıyla bulabilirsiniz. Güzel kuzum benim.. Başarıları daim olsun.Onun teyzesi olmak da beni bir hoş yapıyor haliyle :) Geçtiğimiz hafta sonu da sıcaklık tavana vurmuşken kendimizi sahile atalım dedik ve sahilin paten parkurundan Maya'yı faydalandıralım istedik. Teyzesi olarak bendeniz,biraz kaykay biraz scooter biraz salıncak biraz tahteravalli derken eve 3 kg vererek döndüm demek isterdim ama maalesef :)) Sadece eğlendik, onu güldürdüm mutlu ettim o bana yetti.

  
*********
***
   Sahil nostaljisi olarak pamuk şekeri Maya'ya tattırmak istedim ama o hiç istemedi.Aslında istememesi daha iyi.Bana da bakın hele! Sağlıklı tarifler paylaşıp pamuk şeker mi yemişim! Aramızda :)) kaçamaktı öyle de kaldı. Aman diyim.. *Maya'nın paten takımı Amerikadan.*

***
     Bu dünya güzeliyle piknik örtüsü üstünde oturup mısır yedik, sağa sola bakındık ,akranlarımla konuşur gibi konuşup kikirdedim bile. Ne diyim Allah herkesin kalbine göre nasip etsin.Yaşım 25 ama hala erken sanki çocuk için :) Maya bana yetiyor şimdilik <3 

Tabii unutmamak lazım; blog ve instagram için lookbook görüntüsü de çekmesek olmazdı.Maya'nın annesi canım kuzenim Özlen şahane pozlar yakaladı.En beğendiğimi koyuyorum.Nereden alındıkları da aşağıda. Herkese öpücükler! Telefonla Maya aradı şimdi ona gidiyorum ,ba baai :)


Bomber: Bershka Pantolon: Mango Sneakerlar:Mango Fular: Yıllar önce kadıköyden 


Hiç yorum yok: