HNCoach

Önce ruha sonra bedene önem veren Sertifikalı Sağlık ve Beslenme Koçu. Bütünsel yaşam ve Fonksiyonel beslenme ile hayata farklı bir yaklaşım.


26 Mart 2016 Cumartesi

GERİ DÖNÜŞ / ANKSİYETE SÜRECİ

Uzun zamandır elimi sürmediğim bloğum beni özlemiş gibi hissediyorum. Belki de istikrarlı takipçimin olmayışı beni biraz bu işten itmişti.Dün gece düşündüm; bunu önce kendim için yapmaya başlamıştım, sanırım yine öyle olacak.Uzun ve zorlu bir süreç geçirdim.Anksiyete ataklarım beni yaşam standartlarına karşı çok zorladı.Sosyal fobisi olan başka birileri daha olursa bana buradan ulaşabilir,istenirse ben de o zorlu süreci anlatabilirim.

Velhasıl kelam.. Bundan böyle mümkün olduğunca günlük kombin, kendime ait sokak stili görüntüleri ve markaları buradan paylaşacağım.Bunu okuyan herkese sevgiler...




Hiç yorum yok: